BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 9 September 2009

Aku wanita...
Punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi

Pabila cinta telah membutakan mata

Dan membuat tuli telinga
Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati

Belahan jiwaku ini
Cintaku ini anugerah terindah

Dari yang maha kuasa

Cintaku padamu tak pernah berubah

Meskipun kita berbeza
Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati

Belahan jiwaku ini..
Aku wanita...

Aku kaum hawa

Yang memang rapuh hatinya

Aku wanita...

Au punya cinta

Selayaknya manusia
Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati

Belahan jiwaku ini
Aku wanita...

Yang hanya perlu kau fahami
Oh apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati

Belahan jiwaku ini..

0 ulasan: